خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/28 - 11:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
یوسفی:

ایالات متحد با کشورهای آزاده دشمنی دارد/ تحریم‌ها نمی‌تواند اراده مردم را سست کند

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با فشار حداکثری علیه مردم کشورمان می‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، اما این‌ها باید بدانند که ملت ایران همچون گذشته در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار خواهند ایستاد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به تحریم‌های مکرر اعمال شده آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی در این 40 سال اخیر تحریم‌های همه جانبه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده است؛ چرا که این‌ها  با کشورهای مستقل و آزاده دنیا سر دشمنی دارند.



نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا براساس منافع خود به موضوعات مختلف در دنیا نگاه می‌کند، بالاخره سردمداران ایالات متحده هیچ اعتقادی به حقوق بشر ندارند، اما دائما شعار آن را سر می‌دهند و دیگر کشورها را محکوم به نقض حقوق بشر می‌کنند و این پارادوکس گویای همه چیز خواهد بود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم‌ها خللی در اراده مردم کشورمان برای ایستادگی در مقابل جبهه باطل ایجاد نمی‌کند، ضمن اینکه مسئولان هم نباید چند صدایی در مملکت بوجود آورند و از سوی آنها مواضعی گرفته نشود که دولت‌های غربی تصور کنند که ما در موضع ضعف هستیم.



وی اظهار کرد: باید وحدت ملی وجود داشته و حرف‌هایی به زبان آورده نشود که دشمن سوء استفاده کندکه اگر این کار صورت بگیرد دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 310220
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار